9 клас

Для зворотнього зв'язку надсилайте повідомлення на елетронну адресу: ukrainamova112@gmail.com
11.01.21.
Тема. Складнопідрядне речення з кількома підрядними.
Онлайн-зустріч Тут
Д/З: § 24, виписати 3 речення з різними видами підрядності, підкреслити в них члени речення, накреслити схеми.

07.12.20.
Тема. Складнопідрядні речення з підрядними способу дії, міри і ступеня. Підрядні порівняльні.
Перегляньте відеопояснення теми Тут . Опрацюйте матеріал підручника §20,21. Виконайте письмово вправи 229, 241.
Д/З: §20,21, впр. 234; підготуватися до твору «Чи потрібна сучасній людині гідність?»

28.05.20.
Тема. Повторення вивчених розділових знаків у  складному реченні.
Пригадайте вивчені раніше пунктограми у  складному реченні. Виконайте письмово вправу 370.

26.05.20.

Тема. Повторення вивчених розділових знаків у простому й складному реченнях.
Пергляньте відео тут, виконайте запропоновані у презентації завдання. Успіхів!!!

21.05.20.
Тема. Повторення вивчених розділових знаків у простому й складному реченнях.
Пригадайте вивчені раніше пунктограми у простому й складному реченнях. Виконайте письмово вправу 364, виконайте повний синтаксичний розбір двох речень (на вибір).

19.05.20.
Тема. Повторення вивчених розділових знаків у простому й складному реченнях.
Пригадайте вивчені раніше пунктограми у простому й складному реченнях. Виконайте письмово вправу 362.
Д/З: напишіть невеликий твір про свою мрію, використовуючи різні види складних речень.

14.05.20.
Тема. Підсумкова контрольна робота.
Пройдіть за посиланням та виконайте завдання ТУТ. Завдання доступне до 18.00. 16.05.20, роботу виконуємо один раз.

12.05.20.
Тема. Контрольний диктант
Пройдіть за   ПОСИЛАННЯМ та напишіть диктант.  Написаний диктант обов'язково надішліть на вказану вище електронну пошту (чи вайбер).

07.05.20.
Тема. Види і засоби міжфразового зв'язку.
Перегляньте відеопояснення тут. Прочитайте матеріал підручника §32. Виконайте вправу 352, 354 (усно), визначайте види міжфразового зв'язку.
Д/З: §32, письмово впр.355, повторюємо вивчені орфограми й пунктограми для написання диктанту на наступному уроці.

05.05.20.
Тема. ТекстКлючові слова в тексті й абзаці.
Повторіть раніше вивчений матеріал §30-31. Виконайте письмово вправу 342.
Д/З: виконати вправу 343.

30.04.20.
Тема. Тези прочитаної науково-пізнавальної статті.
Прочитайте матеріал підручника с.196. Виконайте вправу 347.

28.04.20.
Тема. Контрольний письмовий переказ тексту.
Пройдіть за посиланням  та напишіть  переказ ТУТ, після написання не забудьте натиснути "Надіслати".

23.04.20.
Тема. Текст, його основні ознаки. Будова тексту. Мікротема й абзац.
Пояснення нового матеріалу тут.  Прочитайте матеріал підручника §30-31. Виконайте вправу 337, 341 (усно).
Д/З: вивчити , вправа 339.

21.04.20.
Тема. Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему.
Пройдіть за посиланням, оберіть тему твору та напишіть твір ТУТ , після написання не забудьте натиснути "Надіслати".

16.04.20.
Тема. Використання складних речень з різними видами зв'язку  у мовленні. Тренувальні вправи.
Пригадайте, що таке ССК та які є види зв'язку між частинами ССК (при потребі зверніться до підручника §29). 
 Пройдіть тестування за темою ТУТ,  виконайте письмово вправу 327
Д/З: повторити правила  §29, впр.328.

14.04.20. 
Тема. Складне речення з різними видами  зв'язку, розділові знаки у ньому. Тренувальні вправи.
Пригадайте, що таке ССК та які є види зв'язку між частинами ССК (при потребі зверніться до Відеоуроку або підручник §29).  Вдосконалюємо пунктуаційні навички:
Записати складні синтаксичні конструкції, розставити розділові знаки. Указати тип зв'язку між частинами складних речень.
1. Щастя подібно метелику __ чим більше ловиш його __ тим більше воно вислизає __ але якщо ви перенесете свою увагу на інші речі__ воно прийде і тихенько сяде вам на плече. 2. Людина __ що живе для себе __ не може бути щасливою__ живи завжди для інших і будеш щасливою. 3. Якщо ви хочете __ щоб життя посміхалося вам__ подаруйте йому спочатку свій гарний настрій. 4. Щастя   __ як здоров'я ___  його не помічаєш ___ значить воно є. 
Виконати письмово вправу 324.
Д/З: §29, впр.326.

09.04.20.
Тема. Складні речення з різними видами сполучникового та безсполучникового зв'язку.
Пригадайте, що таке ССК та які є види зв'язку між частинами ССК (при потребі зверніться до Відеоуроку або підручник §29). Виконайте письмово впр 323 (підкресліть граматичні основи, дайте характеристику кожного речення,  зазначте вид зв'язку  у реченнях, накресліть їх схеми).
Д/З: §29, впр.321.

07.04.20.
Тема. Складні речення з різними видами сполучникового та безсполучникового зв'язку.
Розгляньте нову тему за допомогою відеопояснення, записуючи подані речення та завдання у зошити, Відеоурок.  Прочитайте матеріал підручника §29. Виконайте письмово вправу 317(підкресліть граматичну основу, вкажіть, яким зв'язком приєднані частини речення).
Д/З: вивчити правила §29, виконати впр.319 (випишіть ССК, підкресліть граматичну основу, зазначте, як приєднані частини).
Не забуваймо про звортній зв'язок, адреса пошти на головній сторінці блогу.

02.04.20. 
Тема. Контрольна робота. Безсполучникове складне речення.
Виконайте контрольну роботу за Посиланням. Завдання доступне до наступного уроку (07.04.)

31.03.20.
Тема. Розвиток мовлення. Усний твір-роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі.
Пригадайте стилі мовлення та їх основні ознаки (скористайтеся таблицями, поданими на форзаці підручника).
Уважно прочитайте матеріал підручника с.121-123 (впр.203)
Усно складіть за поданим планом твір-роздум у публіцистичному стилі  (впр.204)
Д/З: підготуватися до контрольної роботи, повторивши § 25-28. 

24.03.20.
Тема. Розділові знаки у безсполучниковому складному реченні. Синтаксичний розбір. Тренувальні вправи.
Пригадайте:
 Коли ставимо у безсполучниковому реченні кому, крапку з комою, двокрапку, тире? (підручник §26-28)
Виконайте письмово вправу 313 (користуйтеся схемою розбору речення с.175-176) 
Для закріплення пунктуаційних навичок виконайте  Тест (відкритий до наступного уроку)
Д/З: повторити правила §26-28, виконати письмово вправу 314 (виконане завдання надсилайте на електрнну пошту).

19.03.20.
Тема. Тире у безсполучниковому складному реченні.
Перегляньте відеоурок з теми тут та опрацюйте матеріал підручника §28
Для закріплення знань виконайте вправу № 308(усно), письмово № 309 (1- 5 реч.), № 310.
Д/з: вивчити правила § 28, виконати письмово впр.311. 

17.03.20.
Повторюємо вивчене: зайдіть на платформу join.naurok.ua , виконайте тестове завдання "Розділові знаки у безсполучниковому складному реченні" за кодом: 830562, яке буде доступне до 19.03.20.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів сторінки