5 клас

Для зворотнього зв'язку надсилайте повідомлення на елетронну адресу: ukrainamova112@gmail.com
13.01.21.
Тема. Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом
Онлайн-зустріч Тут
Д/З: Вивчити правила  § 21, перегляньте ще раз відео, подане на уроці, виконайте тести за посиланням  тут
12.01.21.
Тема. Ненаголошені голосні в коренях слів.
Онлайн-зустріч Тут
Д/З: § 21, виконати тестові завдання   Тут


07.12.20.
Тема. Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт.
Перегляньте відеопояснення уроку ТУТ .
Опрацюйте матеріал підручника §17, виконайте письмово вправу 200.
Д/З: вивчити алфавіт §17, письмово впр. 202.

29.05.20.
Тема. Повторення.
Перегляньте відеоурок тут .  Виконайте завдання відеоуроку.

27.05.20.

Тема. Повторення.  Орфографія.
Пригадайте вивчене з теми, прочитавши матеріал підручника § 30-32. Виконайте вправи 526, 528.

26.05.20.
Тема. Повторення. Фонетика. Орфографія.
Пригадайте вивчене з теми, прочитавши матеріал підручника § 15-19. Виконайте вправи 524, 525.

22.05.20.
Тема. Повторення. Будова слова.
Пригадайте вивчене з теми, прочитавши матеріал підручника § 11-14. Виконайте впр. 521, 523.
Д/З: складіть невеликий твір за впр.522.

20.05.20.
Тема. Повторення. Лексикологія.
Перегляньте відеоурок Тут За потреби прочитайте матеріал підручника §4-6. Виконайте завдання відеоуроку.
Д/З: написати твір про китів, використовуючи слова в прямому й переносному значенні. Слова в переносному значенні підкресліть як член речення.

19.05.20.
Тема. Розвиток мовлення. Ділові папери. Оформлення конверта. Лист до рідної людини.
Пергляньте відеопояснення теми Тут. Прочитайте матеріал підручника с.211 -214. Виконайте усно вправу 489.
Д/З: виконайте домашнє завдання відеоуроку.

15.05.20.
Тема. Підсумкова контрольна робота.
Пройдіть за посиланням та виконайте завдання  ТУТ.   Завдання доступне до 18.00. 17.05.20, роботу виконуємо один раз.

13.05.20.
Тема. Діалог. Тире при діалозі.
Подивіться відеопояснення теми тут. Прочитайте матеріал підручника §44. Виконайте вправу 514(усно), письмово вправу 515.
Д/З: вивчити правила  §44, вправа 516, готуємося до контрольної роботи.

12.05.20.
Тема. Пряма мова. Розділові знаки в реченнях з прямою мовою.
Розгляньте новий матеріал тут . Прочитайте матеріал підручника §43. Виконайте вправу 508, 509.
Д/З:вивчити правила  §43, вправа 512.

08.05.20.
Тема. Контрольний диктант
Пройдіть за  Посиланням   та напишіть диктант.  Написаний диктант обов'язково надішліть на вказану вище електронну пошту (чи вайбер)

06.05.20.
Тема. Складне речення, розділові знаки у складному реченні. Тренувальні вправи.
Пригадайте вивчений матеріал про складне речення §42. Виконайте наступне завдання
Перепиши, розставляючи коми. Підкресли граматичні основи речень. Виконай синтаксичний розбір двох речень (на вибір) за поданим зразком с.218.
1. Тут метелик перший пролетів там перша напівсонна мушка ворушить крильцями проти сонця. 2. У лісі ледь-ледь шаруділо листя і ніби хтось тихо ходив попід березами й кленами. 3. Квіти зів’яли й посохли травиця  пожовкла. 4. Сміється весело сонечко а берези сумують. 5. Білочка розправила свій рудий хвостик і вітер погнав її човник до протилежного берега.
Д/З: повторити правила  §42, запам'ятати послідовність синтаксичного розбору речення, письмово виконати вправу 505.

05.05.20.
Тема. Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв'язком.
Розглянемо новий матеріал тут. Прочитайте матеріал підручника §42. Виконайте вправу 497, 498.
Д/З:вивчити правила  §42, вправа 503.

29.04.20.
Тема. Виділення вставних слів на письмі комами. Тренувальні вправи.
Перегляньте відеоурок тут . Повторіть §41.  Виконайте вправу 485.
Д/З: виконайте завдання ТУТ

28.04.20.
Тема. Контрольний письмовий докладний переказ тексту з елементами роздуму.
Пройдіть за посиланням  ТУТ   та виконайте завдання. Після виконання роботи натисніть "Надіслати".
Д/З: повторити  §41.

24.04.20.
Тема. Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів.
Пояснення нового матеріалу тут, прочитайте матеріал підручника §41, виконайте усно вправу 478. Письмово виконайте вправу 481.
Д/З: вивчити правила та значення вставних слів §41, виконати вправу 483.

22.04.20.
Тема. Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні.
Вивчаємо новий матеріал    тут.   Прочитайте матеріал підручника   §40, вправа 470 (усно). Виконайте письмово вправи 472, 473.
Д/З: вивчити  §40, вправа 476

21.04.20.
Тема. Розділові знаки при узагальнювальних словах. Тренувальні вправи.
Виконайте завдання  ТУТ. Виконайте наступні завдання у зошиті письмово.
Спиши, розставляючи пропущені розділові знаки, підкресли однорідні члени.
1.Це живі пристрасні колоритні фігури.  2. І яр і село усе ховалося в зеленій тиші.  3.У неї на подвір’ї справжній зоопарк і лисичка і їжачок і ведмедик і півник.  4. І не було ні радості ні чуда. 5. Для начинки використовували усе  сир капусту картоплю  мак  калину  вишні. 
Склади і запиши речення з однорідними членами, додай узагальнювальні слова.
1.Читаємо, пишемо й рахуємо. 2. Тихо, холодно і сумно. 3. Надійки, Максима і Ліди.
Д/З: повторити правила §38 -39, виконати впр.468.

17.04.20.
Тема. Розвиток мовлення. Усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.
Повторимо вивчене, виконавши завдання.
Спиши, розставляючи пропущені розділові знаки, підкресли члени речення відповідними лініями.
1. Це відкриття і втішило і здивувало його.  2. В теплий край тоді далеко полетять усі пташки журавлі качки лелеки і маленькі ластівки. 3. Кожен кущик горбок долинка кожна стежечка все було йому знайоме.
Пригадайте, які типи та стилі мовлення ви знаєте (якщо забули, розгорніть форзац підручника й прочитайте). Виконайте вправу 237 (план тексту запишіть у зошити, усно перекажіть за планом текст).
Д/З: повторити правила §38 -39.

15.04.20.
Тема. Узагальнювальне слово в реченнях з однорідними членами. Розділові знаки при узагальнювальних словах.
Пригадаємо вивчене, виконавши завдання:
Спиши речення, поставивши, де треба, розділові знаки. Підкресли однорідні члени речення (відповідними лініями).
1. Дівчина  і  хлопець   ішли   швидко.  2. Тризуб зберігся на золотих і срібних монетах Володимира. 3. Великі краплі впали на картуз на руки на лице. 4. Вони знов назбирають гвіздків  підков  і  залізячок.
Вивчаємо новий матеріал за допомогою Відеоуроку, записуючи  у зошити приклади речень з уроку. Прочитайте матеріал підручника  § 39, виконайте впр. 464.
Д/З: вивчити правила §39,  впр. 465 

14.04.20.
Тема. Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами.
Пригадайте  вивчене, виконавши інтерактивну Вправу (повторіть § 38, с.195)
Розгляньте теоретичний матеріал за допомогою Відеоуроку§ 38, с.196, у зошитах виконайте завдання № 4,5 з відеоуроку, обов'язково підкреслюйте члени речення.
Д/З: §38, с.196, письмово виконати впр.457. 

10.04.20.
Тема. Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і).
Розгляньте теоретичний матеріал за допомогою Відеоуроку§ 38, с.195, у зошитах виконайте завдання № 4,5 з відеоуроку, обов'язково підкреслюйте члени речення.
Д/З: вивчити правила §38, с.195, письмово виконати впр.453 (підкреслюйте члени речення. Пам'ятка!!! Підмет підкреслюємо однією лінією, присудок - двома лініями, додаток - пунктиром, означення - хвилястою лінією, обставину підкреслюємо риска, крапка.)

08.04.20.
Тема. Контрольна робота № 7. Словосполучення. Речення, члени речення.
Виконайте завдання контрольної роботи  ТУТ
Д/З: повторити правила  §33-37. 

07.04.20.
Тема. Визначення головних та другорядних членів речення. Тренувальні вправи.
Давайте пригадаємо вивчене! Дайте усні відповіді на питання підручника с.194 (за потреби прочитайте §33-37).
Пам'ятка!!! Підмет підкреслюємо однією лінією, присудок - двома лініями, додаток - пунктиром, означення - хвилястою лінією, обставину підкреслюємо риска, крапка.
Попрацюємо практично! Підкресліть усі члени в поданих реченнях; у дужках після кожного речення зазначте, яке це речення за метою висловлювання, емоційним забарвленням, двоскладне чи односкладне; поширене чи непоширене.
 1.Як ти допомагаєш матусі?  2.В чистому повітрі бринять пташині голоси. 3. Бджілка з квіточки спила росу. 4. Допоможіть птахам взимку! 5.Летять птахи. 6. Вночі був сильний мороз. 7. Мені сьогодні привітно усміхнулось сонечко.  8.А радісний день загорався червоними фарбами!
Д/З: підготуватися до контрольної роботи, повторивши правила  §33-37.                                        

03.04.20.
Тема. Другорядні члени речення. Обставина.
Продовжуємо вивчати другорядні члени речення, і сьогодні говоримо про обставини. Розгляньте теоретичний матеріал за допомогою Відеоуроку, прочитайте § 37, с.191-192.
У зошитах виконайте завдання № 3,5 з відеоуроку.  ЗАУВАЖЕННЯ!!! Правильно підкреслюйте члени речення!
Д/З: вивчити правила § 37, с.191-192, письмово вправа 447

01.04.20.
Тема. Другорядні члени речення. Означення.
Давайте пригадаємо вивчене, виконавши Завдання.
Вивчіть новий матеріал за допомогою Відеопояснення (опрацьовуємо тільки поняття про означення), прочитайте матеріал підручника §37, с.190. Запишіть у зошити приклади речень відеоуроку (вправа 1,2), підкресліть члени речення.
Д/З: вивчити правила §37, с.190, вправа 442 (письмово)

31.03.20.
Тема. Розвиток мовлення. Письмовий твір-роздум на тему, пов'язану з життєвим досвідом.
Пригадайте: які ви знаєте типи та стилі мовлення (прочитайте на форзаці підручника).
Кожен тип мовлення має свої особливості побудови, пригадайте їх. На попередніх уроках з розвитку мовлення  ми з вами складали усний твір-роздум, тепер попрацюємо письмово.
Текст-роздум, зазвичай, складається з трьох частин: теза, докази, висновок (підручник с.127-128).
За допомогою орієнтовного плану (можна використати інший) складіть усно твір-роздум на тему "Чому потрібно берегти природу"
План
1. Тісний зв'язок між людиною і природою.
2.Наше здоров'я залежить від нас самих.
3. Важливість збереження природних ресурсів.
4. Бережімо довкілля.
Зайдіть за поданим посиланням, вкажіть своє прізвище та ім'я; запишіть складений твір та натисніть "Надіслати"   Посилання для написання

25.03.20.
Тема. Речення поширені й непоширені. Другорядні члени реченя. Додаток
Давайте пригадаємо: визначте головні члени речення у Вправі  та види речень за метою висловлювання  Вправа  
З'ясуйте, яке речення називається  непоширеним і яке - поширеним за допомогою Відеоуроку.
Виконайте письмово завдання № 4 цього уроку (утворіть поширені рчення від непоширених).
Вивчаємо, який член речення називається додатком Відеоурок, опрацюйте матеріал підручника §37, с.187-189. Запам'ятовуємо, як підкреслюються всі члени речення!
Виконайте письмово завдання № 4 цього уроку (про додаток) та вправу  434 підручника .
Д/З: вивчити правила §37, с.187-189, вправа 436. 

24.03.20
Тема. Види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням. 
Повторимо попередній матеріал, виконавши завдання
Опрацьовуємо нову тему за допомогою відеоуроку . Прочитайте §35,36
Закріплюємо вивчене: виконайте інтерактивну  Вправу 
Д/З: вивчити правила §35,36; письмово виконати завдання в зошиті: 
Спиши, розставляючи розділові знаки. Після кожного речення запиши його  вид  за метою висловлювання та емоційним забарвленням.
Над степом чути пісню жайворонка  коли ми поїдемо на екскурсію  бережіть рідні ліси  коли ви їдете до бабусі  дбайте діти про чистоту рідної мови  швидко працюють мамині руки.

20.03.20
Тема. Словосполучення. Речення, граматична основа. Тренувальні вправи.
Давайте закріпимо вивчене! Пригадай!!! Граматична основа може складатися з підмета й присудка або тільки з підмета чи тільки з присудка. 
Виконайте тестування, вказавши своє прізвище та  ім'яТест.
Виконайте завдання у зошиті: 
Із вправи 417 випишіть тільки односкладні речення, підкресліть граматичну основу.
Д/З: §34, повторити  §33, виконати впр. 418.
Виконані завдання пришліть, будь ласка, на електронну адресу: ukrainamova112@gmail.com 


18.03.20.
Тема. Речення з одним головним членом
Повторіть, що таке підмет і присудок та з'ясуйте відмінність між двоскладним та односкладним реченням, переглянувши відеоурок  тут; прочитайте матеріал підручника §34 с.182
Для закріплення знань виконайте у зошиті завдання № 4,5, які подані у відеоуроці (призупиняйте трансляцію, аби встигнути записати речення)
Пам'ятаймо: підмет підкреслюємо однією лінією, а присудок підкреслюємо двома лініями.
Д/з: Вивчити визначення (що таке двоскладне/односкладне речення) §34 , виконайте в зошиті вправу № 6 відеоуроку.

17.03.20.
Тема. Речення, його граматична основа. Тренувальні вправи
Для повторення перегляньте відеоурок тут ,  виконайте завдання:
Спиши речення, визнач в кожному граматичну основу.
1. Мама відрізала шматок білої тканини. 2. У школі сталася надзвичайна подія. 3. Він спав під стріхою у темному кубельці. 4. Береза співала ніжну пісню. 5 Весна тут була рожевим дівчам. 6. Я вченим збирався стати. 7. Наша вітчизна – Україна. 8. Кожен із нас повинен добре пам’ятати свої обов’язки. 9. Вожатий уважно вислухав збуджених хлопців.
Д/з: §34, скласти 4 речення.

16.03.20.
Тема. Речення, його граматична основа (підмет і присудок)
Перегляньте відеоурок з теми за посиланням Тут
Прочитайте параграф 34 с. 180 -181, виконайте вправу № 415
Д/з: вивчити визначення (що таке підмет і присудок), виконати вправу № 416.



























Немає коментарів:

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів сторінки

21081