Для зворотнього зв'язку надсилайте повідомлення на елетронну адресу: ukrainamova112@gmail.com
28.05.20.
Тема. Повторення.
Потренуйтеся практично: виконайте завдання № 18,20 с.280 та № 21 с.281.
Потренуйтеся практично: виконайте завдання № 18,20 с.280 та № 21 с.281.
Тема. Повторення.
Потренуйтеся практично: виконайте завдання № 4,5 с.278 та № 13 с.279
26.05.20.
Тема. Вигуки, їх ознаки та розряди. Особливості вживання та написання.
Перегляньте відеопояснення теми тут. Прочитайте матеріал підручника §49, с.271-272. Виконайте впр.457(І)(усно), письмово 458.
21.05.20.
Тема. Контрольний диктант
Пройдіть за ПОСИЛАННЯМ та напишіть диктант. Написаний диктант обов'язково надішліть на вказану вище електронну пошту (чи вайбер).
20.05.20.
Тема. Частка, функції часток, групи за значенням. Правопис часток.
Перегляньте відеопояснення теми тут. Прочитайте матеріал підручника §49, с.269-270. Виконайте впр.452(усно), письмово 453.
Д/З: §49, с.269-270, впр. 454.
19.05.20.
Тема. Підсумкова контрольна робота.
Пройдіть за посиланням та виконайте завдання ТУТ. Завдання доступне до 18.00. 21.05.20, роботу виконуємо один раз.
14.05.20.
Тема. Сполучник як частина мови. Правопис сполучників. Перехід повнозначних слів у сполучники.
Перегляньте відеопояснення теми тут Прочитайте матеріал підручника §49, с.267-268. Виконайте письмово впр.448(ІІ)
Д/З: §49, с.267-268, впр. 450.
13.05.20.
Тема. Прийменник як частина мови, написання. Особливості вживання прийменників.
Виконайте завдання ТУТ. Перегляньте відеопояснення теми тут. Прочитайте матеріал підручника §49, с.264-266. Виконайте письмово впр.444
Д/З: §49, с.264-266, впр. 445.
12.05.20.
Тема. Написання прислівників.
Пригадайте правила написання прислівників §48, с.259-261. Виконайте письмово впр.433(1-4 реч.), 434.
Д/З: §48, с.259-261, впр. 436.
07.05.20.
Тема. Прислівник як частина мови. Розряди прислівників.Ступені порівняння.
Виконайте завдання ТУТ. Перегляньте відеоурок тут. Прочитайте матеріал підручника §48, с.257-258. Виконайте письмово впр.429, 431(1-5 реч.)
Д/З: §48, с.257-258, впр. 432.
06.05.20.
Тема. Дієприслівник як форма дієслова. Дієприслівниковий зворот, вживання дієприслівників у мовленні.
Переглянемо відеурок тут і тут. Прочитайте матеріал підручника §47, с.255-256. Виконайте письмово впр.423, 424.
Д/З: §47, с.255-256, впр. 426.
05.05.20.
Тема. Контрольне есе.
Пройдіть за посиланням та виконайте завдання ТУТ
30.04.20.
Тема. Електронний лист. Смс-повідомлення.
Прочитайте матеріал підручника с.262 вправа 437. Письмово виконайте завдання вправи 438(І).
29.04.20.
Тема. Дієприкметниковий зворот. Написання дієприкметників, відмінювання
Повторіть групи дієприкметників, виконавши інтерактивну вправу тут.
Перегляньте пояснення тут , тут , тут. Виконайте наступні завдання.
Спишіть. Замість крапок вставте дієприкметникові
звороти, узгоджуючи дієприкметники з іменниками. Розставте коми.
1.За лісом починалося село ... (розкиданий в горах
та глибоких ярах). 2. Доріжка ... (колись вимощений цеглою) тепер до половини
заросла зеленим мохом. 3. Раставиця знову ховається між двома високими
вербовими стінами ... (неначе обсипаний зеленим пір'ям). 4. Червоні та сині
квітки ... (повишиваний на рукавах) дуже приставали до чорних брів. 5. Передо
мною простягся шлях ... (обтиканий з обох боків старими липами у два ряди).
Прочитайте речення, визначте
дієприкметникові звороти. Перебудуйте речення так, щоб звороти виділялись комами. Запишіть речення.
1.Марно втраченого дня не
повернеш. 2.Насильно розкрита троянда
втрачає аромат. 3.І тисяча мудреців не дістане кинутий дурнем у криницю камінь.
4.Нажита трудом копійка збережеться довше легкого карбованця.
Спишіть, розкриваючи дужки. Поясніть написання не
з дієприкметниками.
1. І кликав день в (не) міряні світи. 2.
Причаїлися гори, заворожені красою ніколи (не) бачених степів. 3. Степ
квітував. (Не) займаний, звіку (не) ораний, високотравний. 4. Треба було
перейти рівне, (не) заросле й (не) закрите плавнями місце.
Д/З: §47, с.252-254, виконати письмово: Відредагуйте та запишіть речення
1.Недільної днини алеями парку прогулюються відпочиваючі криворожани. 2. Сидячі на лавках
люди спілкуються між собою або читають газети. 3.Хто
цікавиться захоплюючими екскурсіями по вулицям Києва, підійдіть до
екскурсовода. 4.Приєднуюся до думки усіх переді мною виступаючих.
28.04.20.
Тема. Дієприкметник як особлива форма дієслова. Активні та пасивні дієприкметники, їх творення.
Перегляньте пояснення тут. Прочитайте матеріал підручника §47, с.252-254. Виконайте письмово впр.418, 419.
Д/З: §47, с.252-254, впр. 421.
23.04.20.
Тема. Дієслово, його ознаки. Чергування звуків при творенні нових слів. Вживання у мовленні.
Пригадайте вивчені ознаки дієслова та виконайте завдання ТУТ.
Д/З: повторити форми дієслова.
22.04.20.
Тема. Час та спосіб дієслів, вживання одного способу у значенні іншого. Дієвідміна, словозміна дієслів.
Перегляньте пояснення тут і тут. Прочитайте матеріал підручника §46, с.247-250. Виконайте письмово впр.407, 412.
Д/З: §46, с.247-250, впр.413.
21.04.20.
Тема. Дієслово як частина мови. Форми дієслова. Види дієслів, їх творення.
Пояснення матеріалу тут. Прочитайте матеріал підручника §46, с.243-246. Виконайте впр.401(усно), письмово впр.402 (підкреслюйте члени речення відповідними лініями), 405 (ІІ, ІІІ).
Д/З: §46, с.243-246, впр.406.16.04.20.
Тема. Контрольна робота № 5. Морфологія.
Виконайте завдання контрольної роботи ТУТ
Д/З: повторюємо частини мови.
15.04.20.
Тема. Відмінювання числівників. Позначення часу в українській мові. Тренувальні вправи
Тренуємось відмінювати числівники та вживати їх у мовленні. Для тих, хто забув, як правильно позначати час в українській мові, потрібно переглянути відео.
Провідміняйте у зошитах числівники 1635, 247, 14 та виконайте Завдання, після виконання не забудьте натиснути "Надіслати"Д/З: підготуватися до к/р за темою "Морфологія" (частини мови)
14.04.20.
Тема. Числівник як частина мови
Пояснення, що таке числівник, його розряди та вживання у мовленні тут. Відмінювання числівників та їх узгодження з іменниками тут. Прочитайте матеріал підручника §44, виконайте вправи 381, 383.
Д/З: вивчити §44, впр. 384.
09.04.20.
Тема. Своєрідність займенника як частини мови. Розряди та відмінювання займенників. Правопис займенників, їх стилістичне використання.
Отже, наступна частина мови - займенник. Пояснення, що таке займенник, його розряди та особливості відмінювання Тут; правопис та використання займенників у мовленні Тут. Для закріплення прочитайте матеріал підручника §45, письмово виконайте вправу388, 391.
Д/З: вивчити розряди та написання займенників §45, впр. 394.
08.04.20
Тема. Використання прикметників у мовленні. Самостійна робота.
Виконайте завдання Тут .
Подумайте, у якому стилі мовлення вживається найбільше прикметників. Усно складіть опис весняного ранку, використовуючи прикметники. Які прикметники (якісні, відносні, присвійні) ви вживали найчастіше?
Д/З: повторіть частини мови, їх поділ на групи, письмово впр.373(І)
07.04.20.
Тема. Відмінювання прикметників. Написання прикметникових суфіксів та складних прикметників.
Вдосконалюємо знання: виконайте Тести
Пригадайте, як відмінюються прикметники Відео та особливості їх написання, а саме: Складні прикметники та написання Суфіксів. Прочитайте матеріал підручника §43, с.223 -226, виконайте вправу 369.
Д/З: §43, с.223 -226, вправа 372
Для зворотнього зв'язку надішліть виконані завдання на електронну пошту, зазначену на головній сторінці блогу.
Тема. Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. Зміни приголосних при творенні ступенів порівняння.
Пригадаємо, що таке ступені порівняння прикметників та як вони творяться за допомогою Відеоуроку, а також інше Пояснення на прикладах ЗНО минулих років. Прочитайте матеріал підручника §43, с.222.
Виконайте письмово впр. 361, 362.
Д/З: §43, с.222., впр. 363.
01.04.20
Тема. Розвиток мовлення. Бібліографічний пошук. Бібліографія. Анотація.
Пригадайте: які види читання вам відомі. У чому полягають особливості ознайомлювального читання?
Уважно прочитайте матеріал вправи 164 (с.115), зробіть висновки про призначення вихідних даних та анотації.
Ознайомтеся з вихідними даними до книжок, поданими у вправі 165, зверніть увагу на їх оформлення (послідовність запису, розділові знаки). Письмово виконайте вправу 165(ІІ).
Д/З: виконати вправу 167.
Тема. Розвиток мовлення. Твір-стаття в газету на морально-етичну тему.
Прочитайте матеріал підручника с.196. Виконайте усно вправу 311.
Зайдіть за поданим посиланням, вкажіть своє прізвище та ім'я, оберіть тему твору (записавши її як заголовок), напишіть твір та натисніть "Надіслати" Посилання для твору
Сподіваюсь на індивідуальність кожної роботи, а не плагіат з мережі!!!
25.03.20.
Тема. Прикметник як частина мови, лексико-граматичні розряди, їх функціонування в мовленні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу.
Давайте пригадаємо частини мови, виконавши інтерактивну вправу, усі частини мови поділяються на групи, пригадаймо, які це групи.
Отже, сьогодні говоримо про прикметник як частину мови. Перегляньте навчальне Відео та опрацюйте матеріал підручника §43, с.220-221.
Закріплюємо знання: виконуємо вправу. Письмово у зошиті виконати вправу 357.
Д/З: §43, с.220-221, вправа 359.
24.03.20.
Тема. Порушення норм відмінювання іменників. Написання іменників.
Виконайте в зошиті письмово завдання: вправа № 346, 351, 353.
Для закріплення та перевірки знань виконайте Тест
Д/З: § 41- 42 , вправа 355, повторити частини мови, поділ їх на групи
19.03.20.
Тема. Відмінювання іменників. Особливості відмінювання іменників ІІ відміни. Закінчення кличного відмінка.
Повторюємо вивчене: зайдіть за посиланням та виконайте Тест .
Повторіть правила за допомогою відеоуроку тут , а також тут.
Опрацюйте §42, виконайте письмово вправу 339.
Д/з: § 41- 42 , вправа 342.
18.03.20
Тема .Відміни іменників, поділ на відміни та групи. Відмінки іменників, їхнє значення
Опрацюйте матеріал за допомогою відеоуроків: "Відміни іменників" посилання тут; "Поділ іменників І та ІІ відміни на групи " посилання тут ; "Відмінки іменників" посилання тут
Виконайте практичне завдання у зошиті.
Запишіть текст, підкресліть іменники, визначте їх рід, відміну (групу, якщо є), відмінок.
Український жниварний обряд був позначений особливою поетичністю. Традиційно зажинки починалися на Прокопа, який припадає на 21 липня. Зодягнувшись у білий святковий одяг, господиня клала в кошик серп, буханець хліба та дрібок солі. На окрайці лану зупинялась і, вклонившись ниві, казала: “Господи-Боже, поможи легенько, добренько, щоб вижати хутенько!”. Перші зжаті стебла клали навхрест, і вони мали лежати до закінчення жнив. Жінки виконували мелодійні жниварські пісні, а також плели обрядовий вінок із зібраних колосків. Жниварський вінець стояв на покутті протягом року (За В. Скуратівським).
Д/з: виконайте вправу № 334(І), додатково: визначте рід, відміну, відмінок іменників (10 на вибір)
17.03.20.
Тема. Іменник як частина мови. Лексико-граматичні розряди іменників. Граматичні категорії.
Перегляньте відео за посиланням тут , опрацюйте матеріал підручника §41, виконайте вправи №326, 329
Д/з:§41, вправа №331
Валентина Александровна я вам не могу отправить на почту домашни завдання пишет что нету такого адреса как вам можно скидывать
ВідповістиВидалити