Для зворотнього зв'язку надсилайте повідомлення на елетронну адресу: ukrainamova112@gmail.com
13.01.21.
Тема. Особливості побудови розповіді про виконання певних. Усний переказ тексту.
Онлайн-зустріч тут
Д/З: усно переказати текст впр 95.
12.01.21.
Тема. Дієприкметниковий зворот, розділові знаки. Кома при одиничному дієприслівнику.
Онлайн-зустріч Тут
Д/З: § 27,28, виконати тестові завдання Тут
29.05.20
Тема. Повторення. Частини мови
Для повторення виконайте вправи за посиланням тут і тутТема. Повторення. Частини мови
Для повторення перегляньте відео тут і тут. Виконайте запропоновані завдання.
22.05.20.
Тема. Вигук як особлива частина мови. Написання вигуків.
Перегляньте відеопояснення тут. Прочитайте матеріал підручника §39. Виконайте усно вправу 549, а письмово впр. 552(1 - 4 реч.), 553 (1 -3 реч.)
Д/З: вивчити правила §39, виконати впр. 556
20.05.20.
Тема. Підсумкова контрольна робота.
Пройдіть за посиланням та виконайте завдання ТУТ. Завдання доступне до 18.00. 22.05.20, роботу виконуємо один раз.
15.05.20.
Тема. Контрольний диктант
Пройдіть за Посиланням та напишіть диктант. Написаний диктант обов'язково надішліть на вказану вище електронну пошту
13.05.20.
Тема. Написання часток. НЕ та НІ з різними частинами мови (повторення).
Вивчаємо написання часток тут (підручник §37, с.237-239). Повтрюємо написання не і ні з різними частинами мови тут (підручник §38). Виконайте письмово вправи 528, 541(1-4реч.), 543(1-4реч.).
Д/З: вивчити правила §37-38, виконати впр. 544, готуємось до контрольної роботи.
08.05.20.
Тема. Частка як службова частина мови. Розряди часток за значенням.
Пояснення нового матеріалу тут. Прочитайте матеріал підручника §37, с.232-236. Виконайте письмово впр. 514, 517.
Д/З: вивчити правила §37, с.232-236, виконати впр.520 (у деяких підручниках 521).
06.05.20.
Тема. Сполучник. Написання сполучників. Тренувальні вправи
Пригадайте вивчене про сполучник §36. Виконайте вправи 494, 498, 508
Д/З: §36, вправа 499.
29.04.20.
Тема. Написання сполучників разом і окремо. Розрізнення сполучників і однозвучних слів
Пояснення нового матеріалу тут. Прочитайте матеріал підручника §36, с.228-230. Виконайте письмово впр. 504 (1-3реч.); 506 (1-3реч.); 507.
Д/З: вивчити правила §36, с.228-230, виконати впр.510.
24.04.20.
Тема. Контрольний твір розповідного характеру про виконання улюбленої справи.
Напишіть твір про виконання улюбленої справи ТУТ, після написання твору не забудьте натиснути "Надіслати".
Якщо забули, як складати твір про виконання певних дій, скористайтеся пам'яткою.
Як працювати
над твором-описом процесу
праці в художньому стилі
- У вступній частині твору вкажіть на особу, що виконує роботу, і зазначте назву трудової дії.
- В основній частині твору, описуючи безпосередньо процес праці, обов’язково дотримуйтесь чіткої послідовності виконання дій, використовуючи при цьому спеціальні слова (спочатку, потім, пізніше, насамкінець та ін.).
- Під час опису
трудового процесу вживайте слова, що аналізують виконувані операції. Наприклад:
працювати швидко, легко, серйозно, спокійно, творчо, цікаво, зосереджено,
вправно; праця успішна, благородна, відповідальна, напружена, нелегка, плідна,
радісна, сумлінна.
- З метою створення тексту-опису процесу праці в художньому стилі використовуйте художні засоби (епітети, метафори, порівняння тощо).
- Пам’ятайте, що основною метою художнього опису трудового процесу є характеристика людини під час роботи та її ставлення до праці.
Д/З: повторити вивчені службові частини мови.
Тема. Сполучник як частина мови. Види сполучників за значенням, будовою та вживанням.
Пригадайте, які службові частини мови ви знаєте. Чому вони називаються службовими?(підручник с.208)
Пояснення нового матеріалу Тут. Прочитайте матеріал підручника § 36, с.220-226. Виконайте письмово впр.488 (1-3 реч.), 489, 492.
Д/З: вивчити § 36,с.220-226, виконати впр.495.
17.04.20.
Тема. Написання прийменників.
Виконайте завданя Тут
Пояснення нового матеріалу дивимося у відеоуроці, прочитайте § 35, с.212, 214. Виконайте письмово вправи 472 (1 -4 реч.), 478.
Д/З: вивчити§ 35, вправа 480 (4 прийменника (на вибір) розберіть як частину мови за схемою с.216)
15.04.20.
Тема. Розвиток мовлення. Анотація. Складання анотації.
Одна з основних навичок сучасної людини - уміння орієнтуватися в безмежному інформаційному просторі, аби користуватися накопиченими людством знаннями і досвідом. Кожна людина повинна оволодіти навичками раціональної організації роботи з книгою. Що це означає? Перш за все - уміння швидко знайти потрібну інформацію чи книгу. За допомогою бібліографії та анотації кожен може швидко підібрати необхідну літературу. Саме про анотацію піде мова сьогодні.
Прочитайте і виконайте усно вправу 169, з'ясуйте, що таке анотація (підручник с.90), ознайомтесь із пам'яткою "Як складати анотацію" (вправа 170). Виконайте письмово вправу 172.
10.04.20.
Тема. Прийменник як службова частина мови та як засіб зв'язку в словосполученні. Непохідні й похідні прийменники.
Давайте пригадаємо, які частини мови уже знаєте, виконавши інтерактивну Вправу
Подивіться пояснення теми у Відеоуроці, виконуючи та записуючи у зошити подані в уроці завдання; прочитайте матеріал підручника § 35, с.209 -216.
Д/З: вивчити правила § 35, виконати впр. 465.
08.04.20.
Тема. Контрольна робота № 5. Прислівник.
Виконайте завдання контрольної роботи ТУТ ( завдання відкрито до наступного уроку 10.04.20)
Д/З: повторити частини мови, поділ їх на групи.
03.04.20.
Тема. Узагальнення та систематизація вивченого з теми "Прислівник". Розбір прислівника як частини мови.
Давайте пригадаємо, що знаємо про прислівник! Дайте відповіді на питання підручника с.207.
Розгляньте послідовність розбору прислівника як частини мови с.185.
Попрацюймо практично! Виконайте вправи № 395(1-3реч), 367(1-3реч.), 386,406,424
Д/З: підготуватись до контрольної роботи, повторивши правила §31-34
01.04.20.
Тема. Написання НЕ і НІ з прислівниками.
Подивіться пояснення теми у Відеоуроці , прочитайте матеріал підручника § 34, с.203, 206.
Виконайте письмово у зошитах вправи 444 та 451.
Д/З: вивчити правила написання НЕ і НІ з прислівниками § 34, с.203, 206, письмово виконати вправу 453.
25.03.20
Тема. Написання прислівників разом, окремо, через дефіс. Тренувальні вправи.
Давайте пригадаємо правила написання прислівників:
- коли пишуться разом;
- коли пишуться через дефіс;
- які прислівникові сполуки пишемо окремо;
- коли пишемо -н- чи -нн- у прислівниках;
Якщо забули, за допомогою звертаємося до підручника §34.
А тепер попрацюємо практично!
1.Завдання. Виберіть ті прислівники, що треба писати разом. Запишіть їх.
У/стократ, на/в/скіс, до/побачення, на/щастя, поза/торік, до/загину, за/одно, в/плав, десь/інде, на/голо, на/самоті, по/сусідству, над/вечір, спокон/вічно, без/сумніву, на/сам/перед, с/під/лоба, на/відмінно.
Якщо правильно виконали завдання, з останніх букв виписаних слів складіть прізвище відомого українського філософа.
2.Завдання. Дослідження-зіставлення. Перепишіть речення, розкриваючи дужки. З’ясуйте розбіжність у написанні однозвучних слів. Назвіть частини мови, до яких вони належать
1) Кімната замкнута (з)середини — читай (з)середини розділу. 2) Попередити (в)останнє — налити води (в)останнє відро. 3) Увести прислівник (у)перше речення — (у)перше почути. 4) Подарувати (на) пам’ять книгу — продекламувати вірш Шевченка (на)пам’ять. 5) (У)середині все тремтіло від щастя — знайти (в)середині альбому потрібне фото.
3.Завдання. Творче конструювання. Доповніть речення. Поясніть правопис прислівників.
1.Я вважаю, що людина повинна думати перед/усім про...
2.Людина з великої букви — це перш/за/все...
3.Найкращими рисами людини є, по/перше,..., по/друге,..., по/третє,...
4. Завдання. Виконайте Тестування
Д/З: повторити § 34, а також § 31-33
Тема. Написання прислівників через дефіс, разом, окремо.
Вивчаємо нову тему за допомогою відеоуроку, опрацюйте теоретичний матеріал підручника §34.
Вправляємось у написанні: виконайте у зошиті вправи № 411 (1-4 реч.), 414 (1- 4 реч.), 418.
Д/З: вивчити правила написання прислівників §34, виконати впр.426.
Для зворотнього зв'язку після виконання завдань надішліть фото або скан виконаного на електронну адресу: ukrainamova112@gmail.com
18.03.20
Тема. Способи творення прислівників. Н та НН у прислівниках
Перегляньте відео з теми тут; опрацюйте §32 с.176 та с.201; для закріплення знань виконайте у зошиті вправи № 371, 434
Д/з: §33, впр.440
Немає коментарів:
Дописати коментар