6 клас

Для зворотнього зв'язку надсилайте повідомлення на елетронну адресу: ukrainamova112@gmail.com
28.05.20.
Тема. Лексичні та граматичні помилки
Перегляньте відео  тут Виконайте запропоновані завдання.

25.05.20.
Тема. Повторення вивченого з розділу "Лексикологія"
Пригадайте вивчений матеріал та виконайте наступні вправи.
          1.Користуючись словником іншомовних слів, з'ясувати походження і лек­сичне значення поданих слів.
Логіка (з гр.) — . . Ода (з гр.) . Дифтонг (з гр.) — ..  Емпіричний(з гр.) — .. Фортуна лат.)Імперія (з лат.) .Імунітет (з лат.) ..Резолюція (з лат.) — .Бархан (тюркського походженняАзимут (арабського походження) — .. Шахта (іранського походження) —. . Ба­лахон (іранського походження) — . Маклер (з пол.) -
         2.Записати речення. Позначити історизми, архаїзми, неологізми. З'ясувати значення незрозумілих слів.
 Сучасникові важко уявити складний процес рукодільництва. А у давни­ну навіть мала дитина знала всі технологічні прийоми виготовлення  лляного чи конопляного полотна, адже в їхні обов'язки входило допомагати матері сукати цівки чи снувати снівниці. Навички виробничого процесу передава­лися з покоління в покоління, оскільки переважна більшість одягу, а також домашнього начиння скатертини, рядготки, ряичуни, ліжники тощо ви­готовлялися вручну в домашніх умовах 
         3.Зна­йти і виписати приклади слів, різних за сферою вживання. З'ясувати, яку стилістичну роль вони виконують у мовленні.
Хата загальнопоширена на території України назва житлової споруди. Поряд із цим терміном у західних районах побутували назви хижа, халупа, на Лівобережжі хатина. У південних степових районах частково загли­блене в землю житло називалося бурдей, землянка, а підвищене верхова хата, горішня хата, горішник
Д/З: повторити розділи науки про мову.

21.05.20.
Тема. Контрольний диктант
Пройдіть за  ПОСИЛАННЯМ та напишіть диктант.  Написаний диктант обов'язково надішліть на вказану вище електронну пошту

18.05.20.
Тема. Підсумкова контрольна робота.
Пройдіть за посиланням та виконайте завдання  ТУТ.   Завдання доступне до 18.00. 20.05.20, роботу виконуємо один раз.

14.05.20.
Тема. Написання займенників.
Перегляньте відеоурок  тут  і  тут. Прочитайте матеріал підручника  §61. Письмово виконайте вправи 521, 523.
Д/З: вивчити правила §61, виконати впр. 524; готуємось до к/р.

07.0520.
Тема. Відмінювання займенників
Перегляньте відеоурок тут і тут. Прочитайте матеріал підручника  §60. Письмово виконайте вправи 500, 520.
Д/З: уміти відмінювати займенники §60. виконати вправу 518.

04.05.20
Тема. Займенник як частина мови. Розряди займенників за значенням
Знайомимося з новою частиною мови тут. Вивчаємо розряди займенників (усно виконуйте завдання разом з учасниками уроку) тут. Прочитайте матеріал підручника  §58,59. Письмово виконайте вправи 486, 489.
Д/З: вивчити розряди займенників  §58,59, виконати впр.497.

30.04.20.
Тема. Контрольна робота №7. Числівник.
Виконайте завдання контрольної роботи ТУТ.
Д/З: повторити частини мови, поділ їх на групи.

27.04.20.
Тема. Правильне вживання числівників на позначення часу.  Узагальнення вивченого з теми "Числівник"
Перегляньте пояснення матеріалу Тут. Повторюємо вивчене про числівник Тут, виконуйте запропоновані завдання уроків  у зошиті.
Д/З: підготуватися до к/р, повторити  § 54-57.

23.04.20.
Тема. Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників на  -тисячний.
Виконайте завдання  ТУТ.   Опрацьовуємо новий матеріал тут, прочитайте матеріал підручника   § 57, виконайте вправу 477.
Д/З: вивчити § 57, вправа 478.

16.04.20.
Тема. Уживання числівників з іменниками.
Перегляньте пояснення теми ТУТ . На жаль, у підручнику немає відповідної теми, тому вивчити матеріал можна за допомогою відео або поданої нижче таблиці (щоб збільшити зображення, клацніть по ньому мишкою):
Виконайте у зошитах наступні завдання.
Записати прислів’я і приказки, розкриваючи дужки.
Сім (п’ятниця) на тиждень.  Знати як свої п’ять (пальці). Наговорити сім (мішок) гречаної вовни.  Мудрій голові досить два (слово).  Краще з розумним два (раз) загубити, ніж із дурним один раз знайти.   Два (півень) і дві (господиня) не згодяться ні завтра, ні нині.
Перекласти словосполучення українською мовою і записати.
Три недели, тридцать два килограмма, пятьдесят копееек, четыре улицы, семь карандашей, двадцать пять городов, три подруги, девять тонн, сорок четыре метра, шестнадцать стульев, сто мнений, восемнадцать сел, двадцать восемь окон, десять дней.
Д/З: вивчити правила вживання числівників з іменниками; виконати завдання
Записати словосполучення, розкриваючи дужки. Придумати з ними речення.
Три дев’ятих (поверхня), одна четверта (груша), шість сьомих (площа), п’ять десятих (відсоток), півтора (літра), дві треті (автобус).

13.04.20.
Тема. Відмінювання кількісних числівників.
Повторюємо вивчене  та вивчаємо нове про відмінювання числівників, переглянувши   Відеоурок, прочитати § 56, с.199-203. Письмово провідміняйте числівники 69, 235, 946
Д/З: вивчити правила § 56, с.199-203, провідміняйте числівники 555, 1624 (письмово).

09.04.20.
Тема. Відмінювання кількісних числівників.
 Продовжуємо вивчати числівник!  Сьогодні  з'ясуємо, які ще є типи відмінювання числівників. Перегляньте пояснення сьогоднішньої теми, виконуючи завдання уроку у зошитах, Відеоурок,
Прочитайте матеріал підручника § 56, с.201-202, с 203, провідміняйте у зошитах числівники 12, 45, 83.
Д/З: вивчити правила § 56,  с.201-202, с 203, впр.474.

06.04.20.
Тема. Розряди кількісних числівників. Відмінювання кількісних числівників (І та ІІ тип відмінювання)
Давайте пригадаємо, що таке числівник, виконавши Вправу
Перегляньте пояснення сьогоднішньої теми, виконуючи завдання уроку у зошитах, Відеоурок.
Прочитайте матеріал підручника  § 55, с.195, § 56, с.199-200, виконайте впр.456
Д/З: вивчити правила § 55, с.195, § 56, с.199-200, вправа 467.

02.04.20.
Тема. Числівник як частина мови. Групи числівників за значенням та будовою.
Пригадайте, скільки частин мови в українській мові? (10)   А на які групи вони поділяються? (самостійні та службові).
Сьогодні ми з вами почнемо детально знайомитися ще з однією частиною мови. А з якою саме  і які її особливості, ви дізнаєтесь, коли подивитеся Відеоурок. Прочитайте матеріал підручника §54, §55(с.194,196). Виконайте письмово впр.455,460.
Д/З: вивчити правила §54, §55(с.194,196), письмово впр.459.

30.03.20.
Тема. Контрольна робота № 6. Прикметник, його ознаки, написання
Пригадайте вивчений матеріал про прикметник та виконайте Завдання  (завдання буде доступно до наступного уроку)

23.03.20.
Тема. Узагальнення та систематизація вивченого з теми "Прикметник".
Сьогодні повторюємо вивчене з теми "Прикметник"! Пригадайте морфологічні та лексичні ознаки прикметника ( групи за значенням, число, рід, вдмінювання  та групи прикметників §44 -48
Пригадаймо правила написання прикметників: написання прикметникових суфіксів; написання складних прикметників; НЕ з прикметниками; написання -н- та -нн- у прикметниках (§49-53
Усі правила ми добре знаємо, а отже, переходимо до практичних вправ.
Завдання: Переписати, вставляючи пропущені букви, знайти прикметники, вказати їх групу за значенням, число, рід, відмінок.
Н..дал..ко од Богуслава, коло Росі, в довгому покруч..ному яру ро..кинулось с..ло Семигори. Яр в'..ться гадюкою між крутими горами, між з..л..ними т..расами; од яру на всі боки ро..біглись, н..наче гілки дерева, гл..бокі рукави й поховались десь далеко в густих лісах. На дні довгого яру бл..щать рядками ставочки в очеретах, в осоці, зел..ніють л..вади.  В гл..бокому яру ніби в'..ться оксам..товий зелений пояс, на котрому бл..щать, ніби вправл..ні в зелену оправу, пр..краси з срібла.
Завдання: Від поданих іменників за допомогою суфікса -ев-(-єв) або -ов- утворити прикметники. 
Груша, липень, гранат,  тиждень, калач, яблуня, овочі, кварц, плюш, товариш. 
Завдання: Від поданих іменників за допомогою суфікса -ичн-, -ічн-(-їчн-) утворити прикметники.
Фонетика, герой, історик, фізик, географ, дипломат, лексика, мікроскоп, артист, електрик, гірчиця, період, морфологія, космос, археолог, турист. 
Завдання:Записати  прикметники, знявши риску.
Не/бувалий, не/малий, не/мілкий, не/працьовитий, не/впинний, не/угавний, не/рідкий, не/зугарний, не/широкий, а вузький,  не/слабкий,  не/бідний, а багатий, не/розумний, не/втішний, не/твердий, а м'який.
Завдання: Вставити, якщо потрібно, пропущені букви. 
Височен..ий мур, нескінчен..а дорога, спокійн..е море, страшен..ий буревій, місячн..а ніч, благословен..ий день, буквен..ий аналіз, безімен..ий автор, безжальн..ий удар, безслідн..а пропажа, безсон..і дні.
 Завдання: Записати, знявши риску, дібрати іменник, щоб утворилося словосполучення, пояснити правопис складних прикметників.
Густий/прегустий,  вокально/інструментальний, південно/східний, медико/санітарний, хіміко/біологічний, свіжо/спечений, чорно/білий.
Виконані письмові завдання надсилайте на електронну адресу, зазначену у блозі.
Підсумовуючи роботу,  виконайте  Тестування
Д/З: підготуватися до контрольної роботи, повторити правила § 44-53

19.03.20
Тема Написання прізвищ прикметникової форми.
Повторюємо раніше вивчене: виконайте  тестування , вкажіть  своє прізвище, ім'я  та виконайте завдання
Уважно перегляньте відео (зауважте: пояснення ведеться за іншим підручником)  тут . Виконайте письмово завдання відеоуроку, тобто впр. № 414.
Д/з: вивчити правила написання прізвищ за відеоуроком (правила сформульовано у повному обсязі), виконати впр.415 (за потребою зупиняйте відео або повертайтесь наперед)

16.03.20.
Тема. Написання складних прикметників разом, окремо, через дефіс.
Перегляньте відеопояснення теми за посиланням http://www.10minclass.com/video/214 , опрацюйте матеріал підручника параграф 52 с. 181 -182.
Виконайте вправу № 434, 435.
Д/з: вивчити правила написання складних прикметників, виконати вправу № 436

















Немає коментарів:

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів сторінки

21107