Для зворотнього зв'язку надсилайте повідомлення на елетронну адресу: ukrainamova112@gmail.com
12.01.21.
Тема. Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях.
Онлайн-зустріч Тут
Д/З: § 26, виконати тестові завдання Тут
27.05.20.
Тема. Просте речення. Розділові знаки.Для повторення перегляньте відеоурок тут. Виконайте практичну частину уроку разом з учителем.
26.05.20.
Тема. Повторення. Просте речення. Другорядні члени речення. Двоскладні та односкладні речення.
Для повторення перегляньте відеоуроки тут і тут. Виконайте практичну частину уроку разом з учителем.
20.05.20.
Тема. Підсумкова контрольна робота.
Пройдіть за посиланням та виконайте завдання ТУТ. Завдання доступне до 18.00. 22.05.20, роботу виконуємо один раз.
19.05.20.
Тема. Розвиток мовлення. Інтерв'ю у публіцистичному стилі.
Ознайомтесь з матеріалом, поданим у підручнику с.210-213. Виконайте усно впр. 375, 376.
Д/З: перегляньте відеоінтерв'ю з вашою улюбленою зіркою, виконайте вправу 377; готуємося до к/р.
13.05.20.
Тема. Узагальнення та систематизація вивченого з теми "Відокремлені та уточнювальні члени речення"
Дайте усно відповіді на питання с.253. Виконайте письмово вправу 476 та 477.
Д/З: повторити правила §34 -38, впр.455
12.05.20.
Тема. Відокремлені уточнювальні члени речення. Розділові знаки. Тренувальні вправи.
Пригадайте вивчене про відокремлені уточнювальні члени речення §38. Виконайте впр. 451 (усно), письмово впр. 452.
Д/З: повторити §38, впр.454.
06.05.20.
Тема. Контрольний диктант
Пройдіть за ПОСИЛАННЯМ та напишіть диктант. Написаний диктант обов'язково надішліть на вказану вище електронну пошту.
05.05.20.
Тема. Відокремлені уточнювальні члени речення. Розділові знаки.
Перегляньте відеопояснення теми Тут. Прочитайте матеріал підручника §38, виконайте письмово вправу 448.
Д/З: вивчити правила §38, виконати впр.449; підготуватися до написання диктанту на наступному уроці.
29.04.20.
Тема. Відокремлені обставини, розділові знаки при відокремлених обставинах. Тренувальні вправи.
Повторюючи вивчене, виконайте інтерактивну вправу Тут. Пригадайте правила відокремлення обставин (§36) Письмово виконайте вправу 433.
Д/З: вивчити правила §36, виконати впр.437.
28.04.20.
Тема. Відокремлені обставини, способи їх вираження. Розділові знаки при відокремлених обставинах.
Перегляньте відеопояснення теми Тут. Прочитайте матеріал підручника §36, виконайте вправу 423 (усно). Виконайте письмово вправу 425.
Д/З: вивчити правила §36, виконати впр.427.
22.04.20.
Тема. Контрольний твір-опис місцевості на основі особистих спостережень та вражень.
Пройдіть за посиланням, оберіть тему твору та напишіть твір ТУТ , після написання не забудьте натиснути "Надіслати".
21.04.20.
Тема. Відокремлені додатки, розділові знаки при відокремлених додатках.
Пояснення нової теми тут. Прочитайте матеріал підручника §37, виконайте вправу 440(усно). Виконайте письмово вправи 441, 442.
Д/З: вивчити правила §37, виконати впр.445.15.04.20.
Тема. Відокремлені прикладки. Тренувальні вправи
Пригадайте умови відокремлення прикладок (підручник §35,с.233 - 236) та потренуйтесь практично, виконавши вправи 417, 419.
Д/З: повторити правила §35, вправа 420 (письмово)
14.04.20.
Тема. Відокремлені прикладки.
Пригадайте, що таке прикладка та написання прикладок (§16,с.124-125), запишіть 1 - 3 речення вправи 199.
Перегляньте відеопояснення теми, записуючи речення та завдання в зошити Відеоурок. Прочитайте матеріал підручника §35,с.233 - 236.
Д/З: вивчити умови відокремлення прикладок §35,с.233 - 236, виконати письмово впр.415.
Тема. Розділові знаки в реченнях з відокремленими означеннями. Тренувальні вправи.
Пригадайте умови відокремлення означень (§34,с.225, 228 - 229). Потренуйтесь у написанні та визначенні відокремлених означень, виконавши письмово вправи 402 (1-3реч.); 403(1-3реч.); 406(1-4реч.)
Д/З: повторити правила §34,с.225, 228 - 229, виконати впр. 410.
07.04.20. Тема. Розділові знаки в реченнях з відокремленими означеннями.
Продовжуємо знайомитися з відокремленими членами речення. Перегляньте відеопояснення теми, записуючи речення та завдання в зошити Відеоурок Прочитайте матеріал підручника §34,с.225, 228 - 229.
Д/З: вивчити умови відокремлення означень §34,с.225, 228 - 229, виконати письмово впр.401.01.04.20.
Тема. Розвиток мовлення. Конспект прочитаного науково-навчального тексту.
Пригадайте: які види читання ви знаєте (ознайомлювальне, вибіркове, вивчальне).
Прочитайте матеріал підручника про конспектування та його різновиди с.63-65.
Виконайте письмово завдання за Посиланням , після виконання не забудьте натиснути "Надіслати".
Д/З: повторити § 34,с.224.
31.03.20.
Тема. Поняття про відокремлення.
Перегляньте відеоурок та виконайте у зошиті запропоновані, під час пояснення теми, завдання, (за потреби призупиняйте відео). Посилання на урок ТУТ
Прочитайте матеріал підручника § 34, с.224.
Д/З: вивчити правила § 34,с.224, виконати письмово вправу 397 (відокремлені члени речення підкресліть відповідно до їх ролі в реченні).
Тема. Контрольна робота № 3. Речення із звертаннями, вставними конструкціями.
Виконайте контрольну роботу за Посиланням
Д/З: повторити розділові знаки у простому ускладненому реченні §28-33.
24.03.20
Виконайте контрольну роботу за Посиланням
Д/З: повторити розділові знаки у простому ускладненому реченні §28-33.
24.03.20
Тема. Узагальнення та систематизація вивченого з теми "Речення із звертаннями, вставними конструкціями"
Дайте відповіді на питання підручника с. 223 (усно, за потреби звертайтеся до §32,33)
Пригадайте послідовність синтаксичного розбору простого ускладненого речення (с.209, 223) та виконайте письмово у зошиті вправи № 373 (1-3 реч.) та 394(1-4 реч.)
Підсумовуючи повторення, виконай Тестування
Д/З: повторити §32,33, вправа 395, підготуватися до контрольної роботи.
НЕ ЗАБУВАЙМО про зворотній зв'язок: письмові завдання надсилаємо на електронну адресу, зазначену на головній сторінці блогу.
18.03.20.
17.03.20.18.03.20.
Тема. Усний твір-опис місцевості на основі власних спостережень.
Уважно прочитайте матеріал підручника с.146-147. Виконайте усно вправу 241, порівняйте науковий та художній текст опису місцевості. Пригадайте вивчені твори з української літератури, де були описи місцевості (А. Чайковський "За сестрою", Г. Тютюнник "Климко", І. Франко "Захар Беркут", М. Коцюбинський "Дорогою ціною" тощо), подумайте про роль таких описів у художньому творі.
Користуючись орієнтовним планом твору-опису місцевості (с.149), виконайте вправу № 243.
Д/з: Уявіть ситуацію: до вас у школу приїхали гості з іншого міста (країни). Ви хочете ознайомити їх із рідним містом, його природними умовами, історичними пам’ятками та ін. Підготуйте екскурсійну розповідь у художньому стилі у вигляді прогулянки по вашому місту з описом місцевості.
Тема. Розділові знаки в реченнях зі вставними словами, словосполученнями, реченнями. Тренувальні вправи
Повторити §33, виконати вправи № 384, 385
Д/з: §33, виконати вправу № 386
Немає коментарів:
Дописати коментар